> Etusivu
> Ota yhteyttä

> Linkit
> Vieraskirja

Tervetuloa Koivukylä-Rekolan Kokoomus ry:n kotisivuille!

Yhdistyksellämme on ollut vahvat juuret Koivukylä-Rekolan alueella jo 30 vuoden ajan. Yhdistys perustettiin vuonna 1975 nimellä Rekolan Kokoomus ry ja tammikuussa 1986 yhdistys rekisteröitiin nimellä Koivukylä-Rekolan Kokoomus ry.

Yhdistys on koko toiminta-aikansa toiminut tämän kasvavan ja kehittyvän alueen hyväksi. Tämän päivän toiminta-alueisiin kuuluvat niin Havukoski, kuin Koivukyläkin, perinteikäs Rekola, kasvava Päiväkumpu, kuin uudistuvat Asolan ja Matarin alueetkin. Paikallisuus on valttimme, tunnemme toiminta-alueemme, mutta tavoitteenamme on myös toiminta koko Vantaan myönteisen kehityksen ja kasvun edistämiseksi.

> Toimintaperiaatteemme

> Meille tärkeitä asioita

> Tavoitteemme

Toimintaperiaatteemme:

Olemme sitoutuneet toimimaan kokoomuslaisten arvojen ja periaatteiden pohjalta. Toimintaamme ohjaavat vapaus, oikeudenmukaisuus, moniarvoisuus, ympäristön vaaliminen, yrittäjähenki ja sosiaalinen omatunto. Työnteko ja yrittäminen sekä talouskasvu ratkaisevat hyvinvointipalvelujemme laadun. Turvaamalla osaamisen korkeaa tasoa ja huolehtimalla laadukkaan koulutusjärjestelmämme ylläpidosta luomme myönteisiä edellytyksiä Vantaan ja sen asukkaiden tulevaisuudelle.