> Etusivu
> Ota yhteyttä

> Linkit
> Vieraskirja

Tervetuloa Koivukylä-Rekolan Kokoomus ry:n kotisivuille!

Yhdistyksellämme on ollut vahvat juuret Koivukylä-Rekolan alueella jo 30 vuoden ajan. Yhdistys perustettiin vuonna 1975 nimellä Rekolan Kokoomus ry ja tammikuussa 1986 yhdistys rekisteröitiin nimellä Koivukylä-Rekolan Kokoomus ry.

Yhdistys on koko toiminta-aikansa toiminut tämän kasvavan ja kehittyvän alueen hyväksi. Tämän päivän toiminta-alueisiin kuuluvat niin Havukoski, kuin Koivukyläkin, perinteikäs Rekola, kasvava Päiväkumpu, kuin uudistuvat Asolan ja Matarin alueetkin. Paikallisuus on valttimme, tunnemme toiminta-alueemme, mutta tavoitteenamme on myös toiminta koko Vantaan myönteisen kehityksen ja kasvun edistämiseksi.

> Toimintaperiaatteemme

> Meille tärkeitä asioita

> Tavoitteemme

Tavoitteitamme ovat:

• Vantaan taloudellisen tilanteen kuntoon saattaminen, ei yksinomaan verojen- ja maksujen korotuksin, vaan kehittämällä toimintatapoja ja organisaatioita yhteistyössä kaupungin henkilöstön kanssa.
  • Monipuolisten, laadukkaiden palvelujen saatavuus on turvattava. Vantaan kaupungin on luotava yhteistyöverkostoja järjestöjen ja yksityisten yrittäjien kanssa. Kaupunkilaisille suotava vapaus valita eri palvelujen tarjoajien välillä.
  • Koivukylän keskustan kokonaisvaltainen kehittäminen on saatava käyntiin
  • Perheitä on tuettava vaativassa kasvatustyössään. Vanhemmille on luotava aito mahdollisuus valita koti- tai päivähoidon välillä.
  • Koulujen työ- ja oppimisrauha on tuettava – ei liian suuri luokkakokoja.
  • Sosiaali- ja terveyspalvelut on mitoitettava vastaamaan alueemme asukkaiden tarpeita.
  • Seniorikansalaisille on luotava mahdollisuudet kotona asumiseen niin halutessaan.
  • Turvallinen ja viihtyisä asuinympäristö; viher- ja virkistysalueista on huolehdittava sekä tieverkostoa kehitettävä ja niiden ylläpidon tasoa mm auraus, hiekoitus nostettava.
  • Joukkoliikennettä on kehitettävä niin, että alueemme asukkailla on toimivat liikenneyhteydet kohtuullisin vuorovälein.

Tule mukaan toimintaamme! Liity jäseneksi !

Haluamme toimia mukavan yhteistyön merkeissä, iloisessa ja mutkattomassa ilmapiirissä! Työ alueemme ja arvojemme hyväksi on haastavaa, mutta mielenkiintoista – tule mukaan!