> Etusivu

> Linkit
> Vieraskirja

Liity jäseneksi !
Liity kotikaupunginosasi oman yhdistyksen Koivukylä-Rekolan Kokoomuksen jäseneksi!

Jos olet jo yhdistyksemme jäsen - suosittele ystävillesi ja naapureillesi jäseneksi liittymistä.

Kokoomuksen kannattajat ovat läpileikkaus koko kansasta.
Vantaalla Kokoomuksen kannatus on ollut perinteisesti laajaa ja vakaasti nousevaa. Viime kunnnallisvaaleissa porvarillinen ryhmä, Kokoomuksen ja Ruotsalaisen kansanpuolueen edustajat, nousi enemmistön asemaan valtuustossa. Meitä kokoomuslaisesti ajattelevia on siis merkittävä määrä myös omassa kaupungiosassasi ja naapurustossasi.

Haluaisitko liittyä puolueeseen, jossa saat samanhenkisiä ystäviä ja mahdollisuudet monipuoliseen toimintaan? Jäsenetuna saat hyvän, viikottain ilmestyvän, ajankohtaisen ja kantaa ottavan Nykypäivä -lehden. Paikallisyhdistykset ja puolue järjestävät jäsenilleen mielenkiintoisia tilaisuuksia. Kansallisen Sivistysliiton eli Kansion tilaisuudet ja kurssit tarjoavat puolueen jäsenille edullisia itsensä kehittämismahdollisuuksia. Ota yhteys johonkin hallituksen jäseneen puhelimitse tai meilillä ja kysy lisää!

Tästä klikkaamalla pääset Kokoomuspuolueen sivulle, jossa voit halutessasi tulostaa jäseneksiliittymislomakkeen ja hakeutua jäseneksi sivulla olevien ohjeiden mukaisesti.

Tervetuloa mukaan!

Jäsenmaksusta jää mm. lehtitilaushinnan jälkeen pieni osa paikallisyhdistysten toimintaan. Mikäli haluaisit tukea paikallisyhdistyksemme toimintaa lahjoituksella, vaikka aivan pienelläkin, niin kaikki on hyvin tervetullutta. Yhdistyksen tilinumero on 133950-28976. Lämmin kiitos!